duminică, 30 decembrie 2018

Crăciun cu aromă de film :)

     Anul acesta perioada Crăciunului a fost un pic mai diferită, dar cu toate acestea am încercat să întru în atmosfera de sărbătoare şi să urmez tradiţia de a mă uita la filme şi a face prăjituri - n-a ieşit câte mi-am propus, nici de una, nici de alta.
     N-aveam în minte nici un film aşa că m-am uitat fix la ce mi s-a părut interesant ori după titlu, ori după coperta de prezentare a filmului.
Nu le mai ştiu pe toate, de ordine nici nu mai vorbesc.
     The spirit of Christmas - film cu o poveste un pic diferită, tare drăguţ şi amuzant, ba chiar tulburător. L-aş mai vedea încă o dată ca să îl simt şi să mă bucur în totalitate de el fără scenarii prestabilite de mintea mea.
     A Princess of Christmas - cică e filmat şi în România, la Peleş, şi după vreo cinci minute mi-am dat seama că l-am mai văzut cândva, dar a fost o bucurie să îl revăd. Merită revăzut! O poveste frumoasă, de Crăciun, de iarnă, de iubire.
     A Christmas Prince - drăgut tare filmul ăsta - poveşti, întâmplări, iubire, alte poveşti, ale întâmplări. Uneori nu e despre ceea ce trebuie să faci ci despre ce alegi că e corect să faci!
     A Christmas Prince 2 - The royal wedding - probleme la castel, protocoale stricte şi obligaţii regale sunt pe cale să transforme nunta de vis într-o mare tristeţe. Dar ca în filme, mereu apare soluţia salvatoare, mereu mireasa îţi recapătă zâmbetul şi totul se transformă. :)
     Miracle on 34th Street - ştiam varianta din 1994, dar anul ăsta am ales-o pe cea din 1947. Frumoasă tare! Să crezi în Moş Crăciun, pentru unii, e o chestie copilăroasă, dar când eşti copil şi nu o faci e tare trist. "Să crezi! Să crezi! Să crezi!" ca mai apoi să vezi cum se împlinesc dorinţele. :D
     Jingle all the way - uhh, făinuţ film. Dacă te încurci în planuri, pierzi noţiunea timpului şi mai eşti şi uituc, clar, intri în mari probleme, cu atât mai tare cu cât găsirea cadoului de Crăciun pare tot mai îndepărtată de a fi un obiectiv realizabil. Dar când ai noroc, şansă sau ce o mai fi... realizezi mai mult de atât!
     Coach Carter - film care nu e cu tematică de Crăciun, dar e despre motivaţie şi încredere. Când se ia un grup de liceeni şi un antrenor pasionat de ceea ce face, când se respectă un şir de reguli, n-are cum să nu apară emoţia, determinarea şi performanţa.
     A wish for Christmas - simpatic tare filmul ăsta, pentru o oră jumătate de relaxare e numai bun. Când cadoul îţi este oferit chiar de Moş Crăciun este imposibil să nu existe şi magie. Chiar dacă efectul cadoului a fost limitat de timp, asta nu înseamnă ca magia lui nu a putut fi prelungită cu un strop de curaj în plus.
     Book Club - nu e film de Crăciun, dar l-am văzut la recomandarea Bookcaffe. Făinuţ film, prea mult vin după gustul meu, cu pisica plasată perfect în acţiune şi cu întâmplări amuzante, momente din viaţă, zic că e un film relaxant şi recomandat pentru câteva momente din zi.
     Surviving Christmas - am mai văzut şi filmul ăsta cândva, dar am realizat destul de târziu. O poveste frumoasă, neobişnuită, amuzantă şi cam nebunească... dar ce nu face omul pentru bani?
     Santa Baby - plus continuarea, au fost filme revăzute la cafea. Cafea de sărbătoare cu aromă de poveste, iarnă, zâmbet şi bucurie.
     It's a wonderful life - am tot amânat filmul ăsta, ani şi ani, fără să am vreun motiv anume. Poveste tare frumoasă, tristă şi răvăşitoare! Intră în categoria filmelor de văzut "în fiecare an", de reamintit că viaţa e un dar şi oricât de neimportanţi ne-am crede la un moment dat, n-avem nici cea mai mică idee câte alte vieţi am influenţat; sau câţi au adus binele şi frumosul în viaţa noastră. Minunată poveste, chiar magică!

#zâmbeşte, #iubeşteviaţa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)