marți, 29 ianuarie 2019

Ce ascultăm, ce mai citim? :)

Din ce văd eu este o chestie generală: noi nu mai ascultăm muzică românească, nu ne mai uităm la filme româneşti şi nici cărţi ale autorilor români nu citim. Dar nu prea ştim de ce, probabil pentru că sunt româneşti şi atât!
Eu cumpăr şi cărţi, şi muzică...
Sunt în grupurile special create pentru fiecare domeniu în parte. Nu vorbesc mult şi nu scriu des, nu îmi plac polemicile şi nimic din ce ţine de contrazicere. Cred că fiecare are dreptul la o părere şi din moment ce cumpăr un produs, pot să zic dacă pentru mine e potrivit sau nu. După ce am cumpărat un bilet la spectacol, mi se pare corect să am dreptul să spun că "alea două ore au fost geniale sau din contra, nu mi-a plăcut aşa tare cum m-am aşteptat". La fel şi despre cărţi.
În grupuri există, de obicei, o opinie şi cam atât... nu prea se face dialog cu păreri diferite, iar când se nasc discuţii în contradictoriu îmi iau popcornul şi privesc ca la "desene animate". Ferească Domnul să ai altă părere! Rişti să fii exclus din grup :D
Eu zic că se cumpără muzică, se cumpăra cărţi, se merge şi la spectacole de teatru, film, balet şi altele asemănătoare (bine, uneori trebuie să ai şi unde!). Dar în general oamenii ăştia nu fac live-uri pe facebook, nu se laudă pe site-uri, nu-i pierd timpul cu polemici. Merg şi atât! Dacă le-a plăcut merg iar, dacă nu le-a plăcut cartea aia se vor orienta spre altceva!
Că nouă ne place vâlva, că ne plictisim şi ne băgăm în polemici e altă discuţie! Nu mai bine am petrece timpul ăla cu cei dragi decât să tastăm nervi?
Eu laud ce îmi place, cum am mai zis şi cu alte ocazii! Prefer să vorbesc pozitiv de cartea aia care mi-a plăcut tare sau de melodia aia frumoasă descoperită recent pe youtube! Am citit şi cărţi pe care nu le-am înţeles, cărţi la finalul cărora m-am gândit că aş fi putut fi mai inspirată în alegere (poate cartea aia e genială pentru cineva, poate se regăseşte cu totul în mainera de scriere şi în subiect, de ce să vin eu să arunc cu vorbe răutăcioase?). La fel e şi cu muzica. Ba chiar aici e şi mai complicat. Daca un autor are câteva cărţi lansate, un cântăreţ are câteva melodii doar pe un cd. E normal ca în unele să mă regăsesc, iar pe altele să le ocolesc. Din nou, prefer să promovez ceea ce îmi place mie, ce îmi transmite emoţie! :)
Avem români talentaţi, oameni frumoşi pe care îi apreciem prea puţin, cărora le acordăm prea puţină atenţie, despre care vorbim puţin... Dar măcar puţinul ăsta să fie pozitiv!

#zâmbeşte, #iubeşteviaţa :)
'Nu lăsa pe nimeni să te facă să renunţi!'


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)