duminică, 12 august 2018

Provocări cu zâmbet! :)

Pe pagina de facebook am început "La #100deanideRomânia, #100demelodiiromâneşti şi #100delocuridinRomânia" şi mă gândeam cum ar arăta ideea asta extinsă la alte chestii drăguţe #100de...
Primul gând s-a întreptat spre Bookcaffe, chiar aşa, cum ar arăta provocarea #100decărţiromâneşti?

N-am văzut ideea asta pe nicăieri, e posibil să existe şi am omis eu, dar în caz contrar mi-ar plăcea tare să se dezvolte cât mai multe gânduri şi idei, care mai de care mai amuzante, mai vesele şi inspirate: #100de...
Nu ştiu, inventaţi voi, provocaţi-vă pe voi şi pe cei din jurul vostru: 100 de reţete noi, 100 de poze memorabile, 100 de momente din trecut care stârnesc zâmbete, 100 de ore de alergat, 100 de filme de văzut, habar n-am fiţi inventivi! Distraţi-vă!
Eu lansez provocarea la modul general: #100degânduricuzâmbet.
Zâmbiţi, fiţi pozitivi! Lasaţi ura, indiferenţa, răutatea şi gândurile negative... nu aduc nimic bun în viaţa nimănui! Fiţi realişti, doriţi-vă imposibilul dar nu cu ură, ci cu înţelegere şi cu acceptare!

Ştiu că timpul este scurt şi-mi pare rău că n-am avut mai de demult ideea asta, dar să recuperăm ce se mai poate.

#zâmbeşte, #iubeşteviaţa :)


2 comentarii:

  1. Mulțumim pentru acest articol, pentru gânduri și motivația literară! :) Laura și Bookcaffe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă tot există idei, măcar să le transformăm în ceva constructiv. :)

      Ștergere

Vreau să-ți știu părerea :)