duminică, 22 iulie 2018

Dincolo de nori - printre versuri. :)

Am citit versuri şi mi-au plăcut! :)

     Zilele trecute, pe ideea "Ce o fi vrut să spună autorul?", am ascultat câteva melodii şi mă gândeam la versurile lor. De obicei iau piesa ca pe un întreg, doar că uneori, în ciudăţenia mea mai fac şi din astea.
     Aşadar, mi s-a făcut dor de versuri. Dintre toate cărţile de versuri, "Dincolo de nori" mi-a atras cel mai tare atenţia; micuţă şi cu o imagine drăguţă de prezentare a fost alegerea mea. Şi nu m-a dezamăgit! Ba chiar mi-a plăcut! :) Se citeşte aşa simplu şi repede, aproape că mi-a părut rău că s-a terminat. Mă încântă faptul că mi-a plăcut pentru că în anii ăstia, nu ştiu de ce, am cam evitat versurile. Poate de-acum o să le acord mai multă atenţie şi cărţilor de poezii. :D
     Mă bucur că am citit-o pe Nicoleta Tudor şi mai ales că mi-a plăcut. Aşa am descoperit celelealte carţi ale ei şi abia aştept să le cumpar, şi evident, să le citesc. De ceva vreme, am început să dau mai multă atenţie autorilor români şi sunt tare încântată de descoperirile făcute. Sunt fascinată de-adevăratelea de modul de scriere a unor autori şi, cumva simt, că există mulţi pe care încă nu i-am descoperit, dar abia aştept să o fac.:)

#zâmbeşte #iubeşteviaţa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)