luni, 29 mai 2017

Submarinul 'Enigma', #secretultău și o expediție unică! :)

Încă un vis trăit, alte amintiri de pus în ramă! :)

     Finalul trilogiei „Enigma” - 'Secretul tău' a dus mai departe încă o poveste marca Vunk.
     Începută aparent simplu, ideea este caracteristică lor - inedită; trei concerte legate între ele printr-o poveste care a fost descoperită treptat. Am fost la primul concert, l-am ratat pe al doilea și am fost în extaz la al treilea.
'Secretul tău' e un alt vis împlinit!
     Ne-am îmbarcat pe submarinul Enigma cu întârziere și n-am mai primit brățările luminoase (deci nu doar biletele trebuie cumpărate din timp, trebuie să mai și ajungi la timp :D ) dar asta nici n-a mai contat când am intrat în atmosfera de acolo. Nu, asta n-a mai fost un secret: știam că nu trebuie să-mi imaginez nimic (și am ceva imaginație de felul meu!) că totul o să fie mult mai mult. Și-a fost!
     A fost magie, a fost frumos. A fost de excepție! A fost ceva ce n-a mai fost. Și nici nu o să mai fie! Unele povești se trăiesc o dată, o singură dată. :)
     Dacă aș fi avut timp să citesc instrucțiunile din Jurnalul de bord cu siguranță că toată călătoria n-ar mai fi fost atât de misterioasă și palpitantă (chiar palpitantă! La un moment dat pulsul meu... dar mi-am amintit că la intrare văzusem un echipaj de prim-ajutor așa că de-ar fi fost nevoie... :P ).
     A fost emoție, a fost bucurie, zâmbete multe, multe lumini și multă culoare. Au fost confetti și baloane. A fost liniște - liniștea aia din suflet, nu din jur! Pe submarin s-au auzit note muzicale într-o armonie superbă, specială și nouă; uneori nici nu știam ce melodie urmează.
     Deodată, în toiul show-lui a ajuns și Nimenia zburat pe deasupra mea, dar nu l-am lăsat să treacă mai departe. :D
     Au fost #fluturiînzbor pentru prima dată la un concert de-a lor și mi-a plăcut tare! Mi-am luat câțiva acasă ca să-mi zboare prin amintire până la următoarea întâlnire.
     Euforie!

     Dacă o să încep să zic că a fost cel mai tare show cu cele mai inventive gânduri și cele mai inovative idei o să pară subiectivism, dar chiar așa a fost. Pariez că o să rămână spectacolul anului în România!
     Mi se pare banal să spun că a fost un concert pentru că a fost mai mult de atât și nu-mi dau seama ce cuvânt ar putea fi potrivit cu un asemenea moment! Poate Concertul - cu C mare și articulat! A fost spectacol total. 
Sublim! :)
     Știu că am zis după Orașul Minunilor, când am revenit dintr-Un nou univers m-am repetat, dar o spun iar: orice vei vede, orice vei citi - nu se compară cu ceea ce s-a întâmplat acolo. Emoția aia nimeni nu o poate transmite în imagini, cuvinte sau înregistrări. Emoția nu se poate transmite, emoția se trăiește!

     Extrovertit e noul lor album, l-am așteptat de ceva timp și a meritat din plin! Melodiile, cu trei excepții, le știu deja - dar noul sound face ca albumul ăsta să sune al naibii de bine. Iar asta mă bucură și mai tare. :)

     A fost o #povestedeconcert și ziua lui Cornel, dar n-a fost ca în povești trei zile și trei nopți, ci doar două nopți de poveste. După ce Echipajul Enigma ne-a adus cu bine la mal, am luat 'pluta' („Sunt tare dus cu pluta” - zice unul dintre versurile lor) și am ajuns la #fieIași. A plouat serios și nu mi-am imaginat vreodată că un concert în ploaie, sub umbrele, o să iasă așa bine.
     A fost de vis când, cu puțin timp, înainte de a urca Vunk pe scenă, s-a oprit ploaia (Eu cred în minuni! - se auzea în mintea mea) și ceea ce a urmat a fost o continuare firească a ceea ce mă așteptam. L-am numit cel mai încântător bis dintre toate care au existat, cel mai emoționant și mai frumos!
     M-am bucurat mult de momentele alea, dar le-am privit oarecum nostalgic pentru că până data viitoare o să-mi fie tare, tare dor de toată atmosfera asta minunată! Deja mi-e dor! :)

     Încă n-am apucat să mă uit pe înregistrări și să retrăiesc stări, doar am pus pe facebook și instagram vreo două poze cât să-mi liniștesc euforia, însă am rămas în minte cu ideea: „Lumea-i mai frumoasă dacă tu ești în ea!” :)
     Dincolo de show, de spectacol, de magie, dincolo de efecte sonore, luminoase și grafice, dincolo de emoțiile pe care le transmit, de frumosul și amintirile care rămân după momentele astea, oamenii ăștia reușesc să transmită mesaje de suflet care ajung direct în suflet...

   Vunk, îți mulțumesc că ziua de mâine e un loc mult mai fericit! :)



#zâmbește #iubeșteviața :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)