miercuri, 24 mai 2017

Peste câteva ore o să fie dezvăluit #secretultău :)

     Nu știu exact unde este Țara Minunilor, dar eu știu sigur că o vizitez des. N-am nevoie de hartă și nici de o adresă pentru că ajung acolo fără să-mi dau seama, Țara asta este un loc magic, plin de frumos, zâmbete colorate, bucurii! Ce mai, are de toate! Tot ce vrei: fluturași, iepurași, iarbă verde, flori multicolore. Acolo gândurile se odihnesc cel mai bine, deși nu e neapărat liniște. E un colț de grădină, o cameră, cafeneaua ta preferată sau o sală de teatru... E locul în care tu, pentru câteva momente uiți de tot. Poate e chiar locul tău secret!
     Azi, nu e despre un loc secret, e despre sala de concert: sala aia pe care n-am regăsit-o niciodată la fel, care mereu și mereu se transformă, fiind ca o carte de povești și n-am idee ce urmează în capitolul următor. Are vreo cinci mii de locuitor, dar, din ce în ce, sunt tot mai mulți curioșii care vor și ei să fie parte din povestea asta. Ca orice loc minunat are în spate și-o echipă, o mână de oameni care o administrează și are grijă ca lucrurile să se desfășoare... niciodată la fel, mereu mai surprinzător, mereu mai impresionant.
     De acolo am ajuns în Orașul Minunilor și am zburat apoi într-Un nou univers. A fost pură magie! Și nu, nu sunt cuvinte la întâmplare - link-urile sunt doar ca să susțină ce am zis. Dar o spun iar: orice vei vedea, orice vei citi - nu se compară cu ceea ce s-a întâmplat acolo. Emoția aia nimeni nu o poate transmite în imagini, cuvinte sau înregistrări. Emoția nu se poate transmite, emoția se trăiește! :)

     Peste câteva ore o să fie dezvăluită Enigma din #secretultău. Dacă ai șansa, posibilitatea sau ocazia, ca întotdeauna, îți recomand să nu ratezi așa ceva! O să fie... nebunie!

Sunt două cuvinte cheie: Vunk și Sala Polivalentă. De aici se nasc poveștile de pus în ramă, amintiri pentru o viață și o altfel de emoție. E genul de concert care se trăiește o dată, o singură dată!

#zâmbete #iubeșteviața :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)