vineri, 26 ianuarie 2018

Seriale, inspirație și alte chestii! :)

     Era o perioadă în care mă uitam mult la seriale, ba chiar reușeam să mă uit la fiecare nou episod apărut în timp real; aveam o evidență clară și uneori știam când trebuia să apară următorul episod sau știam când serialul are pauză de câteva săptămâni. A trecut perioada aia!
     Acum mai sunt câteva seriale pe care le urmăresc, mi-au rămas în suflet de atunci, însă n-am reușit să mă uit la nimic din ce a apărut nou.
     A fost o perioadă în care mă încurcasem tare, nu mai știam ce episod trebuia să apară și din ce serial, unele s-au încheiat brusc, altele s-au lungit prea tare, era ca un amalgam enervant.
     Între timp, lucrurile s-au mai schimbat. Mai nou aștept să apară câteva episoade și le văd pe toate o dată, un fel de minimaraton; sau uneori un sezon întreg! Mi-e mai comod așa.
     Zilele astea am văzut Grey's Anatomy - ca întotdeaua, minunat. Îmi place că după atâta timp (14 sezoane) reușește să mă surprindă în continuare. E genul ăla de serial care mă trece prin toate stările, mi-e greu să intuiesc ce se întâmplă deși, sigur, pot să îmi fac scenarii în cap. Pot să am păreri și să fiu convinsă că așa va fi, dar vine momentul ăla în care îmi dau seama de ce a ajuns până aici. E greu de anticipat! Neprevăzut. Momente năucitoare și soluții apărute de nicăieri.
     Nu cred că mai e vorba doar de: avem o idee, hai să profităm de ea! După atâția ani trebuie să pui pasiune, să fii mereu cu un pas în fața a ceea ce vrea spectatorul, trebuie să îl surprinzi. Să te pui în locul lui. Să simți ce simte el! Sigur, iei decizii care îi vor nemulțumi pe unii, dar trebuie să vii să le dai altceva în loc. Trebuie să îi ții aproape. Trebuie să îi faci curioși! Nu mai există fizic Derek Shepherd, dar cât de frumos i se duce amintirea mai departe! Și ce nostalgie răscolește. Doar oamenii cu adrevărat pasionați de ceea ce fac pot înlețege asta și pot transmite mai departe!
     Inspirați-vă din tot ceea ce vă înconjoară, iar la rândul vostru inspirați pe alții!

#zâmbește #iubeșteviața :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)