miercuri, 24 ianuarie 2018

Rămân fan al scrisului de mână! :)

     Pe 23 ianuarie a fost ziua scrisului de mână. Habar n-aveam că există o asemenea zi sau dacă mă gândeam că există sigur nu aveam nici o idee când este.
     Încă îmi place să scriu de mână, să scriu cu pixul sau să mă murdăresc de cerneală. Ca în copilărie!
     Sigur, scriu din ce în ce mai puțin și din ce în ce mai rar. Însă mereu mi se pare cea mai rapidă metodă de a nota ceva.
     Mi-au mai rămas câteva stilouri de pe timpul școlii, dar anul trecut am vrut neapărat să îmi cumpăr stilou. Nu m-am mulțumit doar cu rezervele de cerneală, așa ca am cautat convertor și mi-am cumpărat cerneală. Călimară de cerneală. Era o fantezie de a mea și am vrut tare să mi-o împlinesc! A fost mai greu până să găsesc convertor; aveam nevoie de mărimea standard, dar tot ce găseam era fie prea mare, fie prea mic (fie pe unde întrebam, nu știau ce e ăla. Raion de papetărie, evident). În cele din urmă, ce bucurie, am stilou pe care îl încarc direct din călimară! Scriu cu el în jurnal. Noaptea. Câteva cuvinte pe zi! Mi-e suficient!
     Dar plăcerea mea pentru scrisul de mână nu se oprește aici! Ador când încă primesc ”gânduri cu timbru”. E o sezație unică să deschid cutia poștală și să recunosc un alt scris decât ăla de pe facturi.
     Se întâmplă din ce în ce mai rar, la sărbători! Dar ce bucurie! Rămân fanul scrisului de mâna, care cumva, reusește mereu să mă surprindă când îmi este adresat. :)

#zâmbește #iubeșteviața :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)