miercuri, 16 decembrie 2015

Lucruri simple! :)

     Nu știu pentru alții dar pentru mine decembrie fără zăpadă n-are prea mult farmec. Îmi amintesc de iernile din copilărie, de zăpezile de altădată, de jocuri și toate bucuria fulgilor de nea.
     Habar n-am dacă e nostalgia acelor vremuri sau doar vremurile astea și-au pierdut din farmec. Poate noi ne-am schimbat, poate noi nu mai suntem cei de altădată, poate nu mai există în noi același entuziasm... :)
     Cu toate astea, mereu îmi propun și chiar reușesc să extrag din perioada asta tot ceea ce este mai frumos și mai bun. Ba chiar învăț să mă bucur de lucrurile simple, încerc și încep să înteleg mai bine perioada asta cu sărbători cu tot. :)

Zâmbește! Iubește viața :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)