duminică, 20 septembrie 2015

Provocare acceptată! :)

     La finalul lunii august Bookcaffe lansa provocarea de a răspunde unei serii de întrebări. Nici nu știu când a trecut timpul și habar n-am dacă exista un termen limită pentru răspuns dar provocare asta mie mi-a plăcut mult așa că am acceptat-o cu bucurie. :)

1. Cât de greu ierți pe cineva?
     Cu iertatul e ușor, cu uitatul e mai greu. Atât timp cât reușesc să înțeleg de ce a greșit cineva este simplu să iert deși asta nu înseamnă că și uit prea repede. :)
2. De ce sunt oamenii nefericiți?
     Nefericirea vine din dezamăgire - avem așteptări prea mari de a noi sau de la ceilalți. :)
3. Te-ar face fericită 1 milion de euro?
     Depinde de oamenii care mi-ar fi alături. Doar banii nu-mi sunt suficienți pentru a fi fericită! :)
4. Cum crezi că artă paradisul?
     Fix ca în dex, glumesc. Poate fi o dimineață matinală puțin rece, cu o cafea/cappuccino fierbinte citind trei pagini dintr-o carte. Sau o seară cu adiere de vânt abia sesizabilă, apus de soare memorabil și înghețată. Ori alături de omeni care transformă seara în poveste. Sau cu apartul foto transformând momentele în amintiri. E atât de simplu să ne creăm colțul nostru de paradis. :)
5. Te-ai certa cu familia pentru un prieten?
     Nu-mi plac certurile. Aș încerca să înțeleg motivele care ar genera o posibilă ceartă, sigur pe undeva există o neclaritate, o neînțelegere, o lipsă de comunicare. Comunicarea rezolvă multe. :)
6. Ai renunța la o seară cu prietenii în oraș doar ca să citești o carte?
   Teoretic nu. Practic mi s-a întâmplat să renunț la „seri în oraș!” motivând cine știe ce și de fapt să stau și să citesc. :)
7. Care este cea mai mare dorință a ta?
    Una singură? Am o mulțime de dorințe mici care îmi ocupă timpul, n-aș mai avea vreme pentru una mare. Dar cumva dorințele astea mici adunate vor îndeplini una mare! :)
8. Ce este răutatea? Ce este minciuna? Dar frumusețea?
     Răutatea se naște din prostie și ignoranță, așa am senzația uneori. Minciuna - invenția noastră când încercăm să evităm anumite răspunsuri. Frumusețea e relativă - depinde de ochii celui care privește. :)
9. Când o persoană nu este frumoasă?
     Când este beată. Sau răutăcioasă! „Ochii văd doar ceea ce mintea e capabilă să înțeleagă!” - Henri Bergson, este citatul care mie îmi place tare mult. Ca să vezi frumusețea trebuie să o înțelegi. :)
10. Familie sau carieră: care-i ordinea?
     Familie! :)
11. Spune-mi cea mai mare nebunie pe care ai făcut-o?
     La fel ca și în cazul dorințelor - fac o groază de nebunii, unele mai mici, altele mai mari, unele de ținut minte, altele care se uită mai ușor. Dar una mare-mare n-am făcut - nici din aia bună, nici din aia mai puțin. N-am sărit nici cu parașuta și nici kitesurfing n-am făcut. :)

     Zâmbește! Iubește viața :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)