luni, 23 octombrie 2017

Zulu - de păstrat în bibliotecă :)

     Zulu - carte primită în dar cu recomandarea: „o să îți placă!”

     Am terminat vreo două înainte să o încep și mi-a luat ceva timp până să citesc prima parte din carte. Cu ideea aia în minte „o să îți placă” am citit pagină după pagină, până am concluzionat „nu o să-mi placă!”
     E o carte frumoasă, despre o altfel de lume și un altfel de trai. E prea violentă pentru gustul meu și au fost mult prea multe momente în care încercam să nu citesc toată descrierea doar pentru că mi se părea prea dramatică.
     La un film închid ochii ca să nu văd totul și pun mâinile la urechi ca să evit sunetele, dar cuvintele - în imaginația mea - se transformă oferind un spectacol greu de „driblat”.
     Printre droguri și prea multă moarte, printre reguli sau mai bine zis lipsa lor, printre tot felul de bande de cartier și prea mult sânge, e o carte scrisă din altă perspectivă; e genul pe care n-aș vrea să o citesc a doua oară. Rămâne în amintire ca o carte dură, cu momente emoționante provocatoare de lacrimi, probabil pe undeva cu o realitate care chiar există dar care mi-ar plăcea tare ca într-o bună zi să fie eliminată. Sunt o pacifistă, se știe că orice picătură de sânge sau sunet de ceartă îmi provoacă fiori. :)
     E o carte de păstrat în bibliotecă doar pentru a constientiza uneori cât de norocoși suntem. E suficient să o privești și să îți amintești să apreciezi normalitatea, să te bucuri de viață, să fii recunoscător pentru ceea ce ai; sau încă ai...

#zâmbește #iubeșteviața :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)