duminică, 22 ianuarie 2017

Fata din tren între carte și film :)

     Zilele astea am ajuns la capitolul `filme` deși prefer serialele, dar erau câteva pe care voiam de ceva vreme să le văd.
     Am aflat la un moment dat de existența filmului `Fata din tren` și cum cu ceva timp în urmă citisem cartea mi s-a părut o idee numai bună de a lăsa imaginația mea să întâlnească partea ecranizată.
     Am cumpărat cartea cum cumpăr cărți de obicei, fără recomandare, fără a ști de topuri doar sub impulsul. Aveam senzația că va fi genul de carte de citit seara înainte de a adormi, ceva simplu pentru somn liniștit. Ce e drept n-a fost deloc așa, dar cu toate astea am continuat să citesc noaptea când fiecare sunte străin transforma atmosfera într-una și mai încordată și facea ca misterul să sporească. M-am încurcat de vreo câteva ori printre `rânduri` și parcă am fost tentată să amân citirea ei, dar bine că n-am făcut-o. Cât de tare mi-a plăcut nici acum nu m-am decis, îmi amintesc doar că mi-a pus mintea și imaginația la lucru, că a fost multă psihologie în cartea asta și că într-o zi aș vrea să o recitesc.
     Când m-am hotărât să văd filmul știam sigur că nu vreau să-l văd noaptea, așa că într-o zi, în toiul zilei l-am văzut. Oricâte măsuri mi-aș lua, fix când concentarea e maximă și parcă nu mai sunt în fața monitorului ci direct în mijlocul acțiunii, se întâmplă chestii din alea care mă fac să tresar, deși n-au fost momentele așa `încărcate de tensiune` cum credeam, dar asta poate doar pentru că deja mă așteptam eu la altceva. Nu știu, poate dacă aș fi văzut mai întâi filmul l-aș fi trăit altfel, dar așa cred că aș fi putut să-l văd și în toiul nopții. Evident că și la film m-am `pierdut` printre personaje mai ales că nu arătau ca în imaginația mea, dar am reușit să pun mult mai repede cap la cap tot ceea ce se întâmpla. Cum știam acțiunea care urma să aibă loc m-am concentrat mai mult tot pe ideea psihologică a creionării întâmplărilor.
     Sunt momente care dincolo de film se regăsesc în viața de zi cu zi și poate dacă am reuși să vedem prin viața oamenilor ca într-o ecranizare ne-ar fi mai ușor să-i înțelegem, să-i ajutăm și să-i acceptăm.


#zâmbește #iubeșteviața :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)