duminică, 13 ianuarie 2013

13, 2013 :)

E anul pentru care eu am pregătit o mulțime de zâmbete ...
2013 e doar o continuare a lucrurilor frumoase pe care deja le ai. 2013 e despre speranță, zâmbet, credință, despre gândul bun.

Mi-e dor de emoția unui nou început, iar anul acesta exact asta este. Un început! Un nou început!
Despre gânduri și planuri, despre dorințe și vise pentru anul acesta îmi este greu să mă hotărăsc să scriu. Am bine definit în minte ceea ce îmi doresc, dar când vine vorba de pus în scris e mai dificil. Am mâzgâlit o foaie din agenda încă din prima zi și încă mă amuz cu ce ușurință scriam atunci tot ce îmi trecea prin minte :)
Am dorințe simple pentru anul acesta, vreau lucruri normale, e anul în care îmi doresc să cred mai mult, să sper și să zâmbesc mai des, să fiu fericită, ceea ce vă doresc și vouă celor care citiți aceste rânduri.
E frustrant uneori să nu știi ce să faci, cum să faci și mai ales ce decizie să iei. Exact așa sunt eu acum. Plină de întrebări, fac o mulțime de analize, am o groază de gânduri. Și când încerc să văd ce e cel mai important, să văd ce are prioritate mă blochez și mai mult, îmi vine și mai greu să mă decid ce am de făcut, ce vreau, ce îmi doresc. Eu o numesc stare de confuzie de început de an, pentru că așa sunt mereu în perioada asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)