luni, 11 iulie 2022

Emoţia fiecărei lungimi de bazin. :)

Campionatul european de înot pentru juniori s-a încheiat.

Ne-am bucurat, ne-am entuziasmat, ne-am mândrit cu ai nostri, i-am susţinut. I-am urmărit în calificari ca mai apoi să trăim cu emoţie fiecare lungime de bazin a finalelor. Și am avut și motive! Și ce de-a motive. 

Și au câștigat, ei au câștigat. Au câștigat medalii și recunoștinţa noastră. 

Ne-au dat speranţa! Speranţă! Bucuria asta care îţi încarcă sufletul cumva, te scoate din amorţeala cotidiană, iar asta nu-i puţin lucru.

Îl știm toţi pe David Popovici, nume care de vreun an a devenit sinonim cu înotul. Om care a devenit sinonim cu ideea de campion. Campion al bunului simţ, al modestiei, al eleganţei, al încrederii. Ascultaţi declaraţiile lui și o să înţelegeţi. Și amintiţi-vă că e totuși un copil. 

Am mai aflat zilele astea despre câţiva copii talentaţi ai înotului românesc cei care au plasat România pe locul trei în clasamentul medaliilor la finalul campionatului. 

*aur - ştafeta masculină 4x100 m liber - David Popovici, Vlad Stancu, Ştefan Cozma şi Patrick Sebastian Dinu,
*aur - 100 m liber - David Popovici, 
*aur - 200 m liber - David Popovici,
*aur - 50 m liber - David Popovici,
*aur - 1500 m liber - Vlad Stancu,
*argint - ştafeta mixtă de 4x100 m liber - David Popovici, Patrick Sebastian Dinu, Bianca Costea şi Rebecca Aimee Diaconescu, 
*argint - 50 m liber - Bianca Costea, 
*argint - 400 m liber - Vlad Stancu, 
*argint - 800 m liber - Vlad Stancu.

Viitorul, cumva, suna bine. Sunt tineri, motivaţi și dornici de afirmare. Au Campionul printre ei care le dă un sentiment de reușită în plus.

E despre ei și munca pe care noi nu o știm; e despre familiile lor și cei care le sunt antrenori. E despre cei care îi susţin când noi nici măcar nu știm cine sunt. E despre cei care le dau încredere. 

Noi vom fi pregătiţi întotdeauna să le aplaudăm victoria.

Bravo, copii! Succes pe mai departe!


Nu lăsa pe nimeni să te facă să renunţi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)