SHARE IT TO STOP IT face parte din Campania Respectului inițiată de Avon împotriva violenței domestice încă din anul 2008 care are ca scop prevenirea oricărei forme de violență.
Ca mesajul campaniei să se facă auzit cât mai bine, Pierderea lor a celor de la Vunk, a devenit melodia simbol a campaniei „"Pierderea lor" nu este un imn. Este un secret pe care-l știe toată lumea. În afară de cei care transformă o relație într-un câmp de luptă, emoțional sau fizic. Iar pierderea lor este respectul. Și când așa ceva s-a pierdut, nimeni nu mai are ceva de câștigat din asta.”
Zilele trecute Trupa Taxi a lansat videoclipul melodiei Tăcerea din ochi care vine în ajutorul promovării site-ului www.tacereadinochi.ro care are ca scop stoparea violenței împotriva femeilor. Încerc să spun trei cuvinte despre videoclip dar mi-e imposibil - e genul acela de clip pe care nu pot să-l comentez.
Printre melodiie celor de la Trupa Hara exista una de care habar nu aveam: Prea târziu - „În lume se marchează ziua împotriva violenței domestice. În România fenomenul a luat proporții halucinante! Și în multe cazuri este „prea târziu!”” - este mesajul celor de la Hara postat pe pagina lor de facebook.
Există melodii, există campanii, există voci care s-au unit împotriva violenței: Abuzul există în tăcere. Spunând povestea unei femei abuzate ajuți alte femei. Când păstrezi tăcerea despre violența domestică, abuzul poate continua la nesfârșit.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Vreau să-ți știu părerea :)